בעונה השלישית, אחרי שהתכנסנו לכדי רעיון מגובש על בסיס עבודת היכרות מעמיקה עם קהלי היעד, אפשר לייצר את המוצר או השירות, להוציא אותם לפועל ולהציע את השימוש בהם. נכיר את גישת "הסטארט אפ הרזה", את מעגל הבנייה-מדידה-למידה, נתמודד עם כלים קריטיים לניהול לטווח ארוך של סוגי מיזמים מגוונים, נלמד שיווק על קצה המזלג, ונחשוב אילו כלים, שיטות עבודה ומסגרות למידה יכולים לסייע לכן בהמשך התהליך
בעונה השנייה נאפשר לעצמנו להתבלבל ולהתבלגן עוד קצת, ואז נתחיל את תהליך ההתכנסות. השלב השני בחשיבה העיצובית, שלב הרעיונאות, הוא השלב שבו נתחיל לגבש את זהות המיזם שלנו, וניקח אותו לסיבוב בעולם הגדול: השוק. נלמד כלים שיעזרו לנו למקם את המיזם ביחס למוצרים ושירותים הקיימים בשוק, נלמד מהו מודל עסקי וכיצד יש לפתחו, וגם כיצד כדאי שנדבר את הרעיון שלנו עם קהלי יעד מגוונים
בעונה הראשונה נכיר את מתודת העבודה "החשיבה העיצובית", ונצלול אל השלב הראשון שבה: השראה. בשלב ההשראה נתמקד אך ורק בלקוחות הפוטנציאליים של הרעיון שלנו, שעתיד להפוך למיזם, ואז למוצר רצוי, ישים וכלכלי בשוק. משום שמומלץ לא לעבוד לבד, נלמד גם שיטות עבודה יעילות ונעימות לעבודת צוות ולמיצוי ומימוש החוזקות של כל אחת ואחד
׳יו! זה רעיון של מיליון דולר!!׳ 95% מהרעיונות שמנסים להוציא לשוק - נכשלים. רק מעטים יודעים איך להוציא רעיון טוב לפועל. בקרוב תעלה כאן העונה הראשונה של הסכת חדש, שבו אלינה שקולניקוב, יערה כהן וגיל מרקוביץ ינגישו כלים ושיטות עבודה ליזמות מוצלחת: רצויה בשוק, בת קיימה ובת ביצוע. מהומת הסטארט אפ הוא תחנת ההזנק החדשה שלכם. לפני שתשקיעו כסף וזמן