מהומת הסטארט אפ

RSS - הירשמו לפודקאסט

עונה 2: רעיונאות

בעונה השנייה נאפשר לעצמנו להתבלבל ולהתבלגן עוד קצת, ואז נתחיל את תהליך ההתכנסות. השלב השני בחשיבה העיצובית, שלב הרעיונאות, הוא השלב שבו נתחיל לגבש את זהות המיזם שלנו, וניקח אותו לסיבוב בעולם הגדול: השוק. נלמד כלים שיעזרו לנו למקם את המיזם ביחס למוצרים ושירותים הקיימים בשוק, נלמד מהו מודל עסקי וכיצד יש לפתחו, וגם כיצד כדאי שנדבר את הרעיון שלנו עם קהלי יעד מגוונים