פרויקט האינסטגרם יוצא הדופן, שעלה אתמול (רביעי) לרגל יום הזיכרון לשואה ולגבורה - "הסטורי של אווה", זוכה לחשיפה נרחבת ברשת. עד כה, לסיפורים שעלו במסגרת הפרויקט יש מאה מיליון צפיות ב-14 שעות, ושלושה מיליון ישראלים כבר נכנסו לחשבון האינסטגרם של "הסטורי של אווה".
עוד עולה מנתונים שפרסמו יוזמי הפרויקט כי מעל ל-50% מקהל היעד אליו כיוון "הסטורי של אווה" - צעירים בגילים 13 עד 30 בישראל - עוקבים אחרי הפרויקט, והמונח "EVA STORY INSTAGRAM", שלא היה קיים עד לפני שבועיים וחצי, מניב מעל ל-200 מיליון תוצאות חיפוש בגוגל. בנוסף, המיזם מסוקר ב-50 מדינות ברחבי העולם.
מטרת הפרויקט, בהובלתו של איש ההייטק והמדיה מתי כוכבי, היא לדמות כיצד היו נראים חייה של ילדה בת 13 בתקופת השואה אילו הייתה מתעדת את סיפורה האישי באמצעות אינסטגרם. מאתמול ב-16:00 עלו, וימשיכו לעלות עד היום אחר הצהריים, עשרות סרטוני וידיאו, תמונות סטילס וקטעי טקסט שונים, אשר מבוססים על כתביה האמיתיים של אווה היימן מהונגריה, שנספתה באושוויץ כשהייתה בת 13.