טיפאני האדיש בדרך לישראל: "הולכת לראות הכול במו עיניי"

טיפאני האדיש בדרך לישראל: "הולכת לראות הכול במו עיניי"
"אני בדרך לישראל. אני הולכת לראות בעצמי, הולכת לראות הכול, לשאול שאלות", אמרה האדיש בסרטון שצילמה על המטוס רגע לפני ההמראה • האדיש, שגילתה את שורשיה היהודיים בשנות ה-20 המאוחרות, שותפה לעצומות הידוענים שהביעו תמיכה בישראל מפרוץ המלחמה
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
טיפאני האדיש, ארכיון
צילום: גטי אימג'ס

השחקנית והסטנדאפיסטית האמריקנית טיפאני האדיש עושה את דרכה לישראל. בסרטון שפרסמה הלילה (רביעי) בחשבון האינסטגרם שלה, וצולם כשהיא במטוס לפני ההמראה מלוס אנג'לס, מסרה האדיש ל-7.4 מיליון עוקביה: "אני בדרך לישראל. אני הולכת לראות בעצמי, הולכת לראות הכול, לשאול שאלות".

"זה טיול חינוכי בשבילי", הוסיפה השחקנית. "אני הולכת ללמוד על הפוליטיקה. תבינו, אני לא מאמינה לכל מה שאני קוראת באינטרנט. אני צריכה להגיע ולראות בעצמי, אני מהאנשים האלה. הרבה דברים ברשתות החברתיות לא נכונים... אני רואה דברים שאנשים אומרים עליי והם לא נכונים. אז אני מתכוונת לראות בעצמי ולהגיד לכם מה אני חושבת. אראה את זה במו עיניי".

השחקנית בת ה-44, מצטרפת לשורה של ידוענים שקיימו ביקורי הזדהות והסברה בישראל מפרוץ המלחמה, בהם נת'ניאל בוזוליץ', מייקל רפפורט, ג'רי סיינפלד ודברה מסינג. האדיש, שהתפרסמה לראשונה בסרט "טיול בנות" ב-2017, כיכבה בסרטים "שחקי אותה בוסית" ו"משקלו הבלתי נסבל של כישרון ענק". בנוסף זכתה בפרס אמי לשחקנית אורחת על השתתפותה בתוכנית המערכונים "סאטרדיי נייט לייב".

הוואטסאפ של כאן חדשות - עקבו אחרי הערוץ הרשמי

את שורשיה היהודיים גילתה האדיש בשנות ה-20 המאוחרות לחייה. מפרוץ המלחמה הייתה שותפה לעצומות הידוענים השונות בהם הביעו תמיכה בישראל וקראו לשחרור מיידי של החטופים המוחזקים בשבי חמאס.

הפופולריים