דיווח: מרטין סקורסזה צפוי לצלם את סרטו הבא בישראל

דיווח: מרטין סקורסזה צפוי לצלם את סרטו הבא בישראל
אתר החדשות האמריקני "וראייטי" דיווח כי הבמאי זוכה האוסקר עובד על סרט שיעסוק בישו • על פי הדיווח, הסרט מיועד להצטלם בהמשך השנה באיטליה, מצרים - וישראל
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
מרטין סקורסזה בטקס פרסי האוסקר, 10.03.24
צילום: אי-פי

אתר החדשות האמריקני "וראייטי" דיווח הערב (רביעי) כי הבמאי האמריקני זוכה האוסקר מרטין סקורסזה עובד על סרט חדש שצפוי להצטלם בישראל. על פי הדיווח, הסרט יעסוק בישו ויתבסס על ספרו של הסופר היפני שוסאקו אנדו "חיי ישו", שיצא לאור בשנת 1973.

הוואטסאפ של כאן חדשות - עקבו אחר הערוץ הרשמי

גורם שמעורב בהפקת הסרט מסר לאתר האמריקני כי צילומי הסרט מתוכננים להתקיים בהמשך השנה באיטליה, מצרים וישראל. עוד נמסר כי הפקת הסרט מנהלת מגעים עם השחקנים מיילס טלר ("וויפלאש") ואנדרו גארפילד ("ספיידרמן המופלא"). הגורם המעורב להפקה לא השיב לשאלה כיצד יתקיימו הצילומים נוכח המלחמה.

אם לא די בכך, ב"וראייטי" דיווחו גם כי סקורסזה עובד על פרויקט נוסף שכבר נכנס לשלב הליהוקים. על פי האתר, מדובר בסרט ביוגרפי על חייו של הזמר המנוח פרנק סינטרה, כשלתפקיד סינטרה לוהק ליאונרדו דיקפריו ולתפקיד אשתו השנייה, השחקנית אווה גרדנר, לוהקה ג'ניפר לורנס.

סקורסזה, בן 81, חתום על שורה ארוכה של קלאסיקות קולנועיות, בהן "נהג מונית", "השור הזועם", "צבע הכסף", "החבר'ה הטובים", "קזינו", "השתולים" ו"הזאב מוול סטריט". הוא היה מועמד 10 פעמים לפרס אוסקר לבמאי הטוב ביותר, מתוכן זכה בו פעם אחת על "השתולים".

סרטו האחרון, "רוצחי פרח הירח", היה מועמד בחודש שעבר ל-10 פרסי אוסקר, בראשם לסרט הטוב ביותר, אך סיים את הטקס בידיים ריקות. כוכבת הסרט, לילי גלדסטון, זכתה בפרס גלובוס הזהב לשחקנית הראשית הטובה ביותר בסרט דרמה.

הפופולריים