צפו: "סאטרדיי נייט לייב" במערכון על "סיכות עמדה" על השטיח האדום

צפו: SNL במערכון על "סיכות עמדה" על השטיח האדום
אחרי ששורה של ידוענים התייחסו למלחמה בישראל בעונת הטקסים ורגע לפני נשף המט גאלה השנתי, תוכנית המערכונים המצליחה הצטרפה לדיון במערכון ששודר הלילה בארצות הברית • במערכון השתתפה הזמרת דואה ליפה, שקראה לאחרונה להפסקת אש
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
דואה ליפה מתוך "סאטרדיי נייט לייב", 04.05.24
צילום: באדיבות yes ו+STING

ברקע המלחמה בישראל וההתייחסות אליה בקרב ידוענים שונים שצעדו על שטיחים אדומים בעונת הטקסים האחרונה, תוכנית המערכונים האמריקנית "סאטרדיי נייט לייב" (המשודרת ב-yes ו+STING) הקדישה בפרק חדש ששודר הלילה (ראשון) מערכון בנושא.

הוואטסאפ של כאן חדשות - עקבו אחרי הערוץ הרשמי

במערכון, בו השתתפה הזמרת דואה ליפה שהתייחסה לאחרונה אף היא למלחמה בישראל, הוצגה פרסומת בדיונית שמיועדת לידוענים המעוניינים "לקחת חלק בדיון בלי שיידעו מה דעתם". במוקד הפרסומת "סיכות עמדה זעירות" (Teeny Tiny Statement Pins), שעליהן מסרים שונים בהם Ceasefire Now (הפסקת אש עכשיו).

"עכשיו אני יכולה להגיד מה שאני רוצה ואף אחד לא צריך לדעת", אמרה דואה ליפה במערכון. מלבדה, השתתפה במערכון גם הקומיקאית קלואי פיינמן, שגילמה בו את העורכת הראשית של מגזין ווג האמריקני דיים אנה וינטור, שאמרה בו: "זה הפריט המושלם שמתאים לכל בגד כי הוא בלתי נראה, אפילו אני עונדת אחד עכשיו". על הסיכה של וינטור הופיע הכיתוב: "'השטן לובשת פראדה' לא נכתב עליי".

בחודש ינואר השנה אמרה דואה ליפה בריאיון למגזין "רולינג סטון" כי "אין מחילה למעשים של חמאס". הזמרת בת ה-28 הוסיפה בריאיון כי היא "מרגישה רע על כל ישראלי שקיפח את חייו". עם זאת, קראה בריאיון להפסקת אש הומניטרית. "אנחנו חייבים להסתכל על האובדן הרב והרג האזרחים החפים מפשע בעזה. יש מספיק מנהיגים בעולם שנוקטים עמדה ומדברים על המשבר ההומניטרי שמתרחש, חייבת להיות הפסקת אש הומניטרית".

ג'יי סמית-קמרון בגלובוס הזהב ובילי אייליש בטקס האוסקר, השנה (צילום: רויטרס, אי-פי)

מחר יתקיים במוזיאון המטרופוליטן בניו יורק נשף המט גאלה השנתי, שמדי שנה מושך אל השטיח האדום שורה ארוכה של ידוענים. נושא הנשף יהיה הפעם "גן הזמן" (The Garden of Time), כשלצד וינטור נבחרו הפעם לשמש בתפקיד "מנחי הנשף" זנדאיה, ג'ניפר לופז, באד באני וכריס המסוורת'.

הפופולריים