פיקוד המרכז של ארצות הברית הודיע היום (שישי) כי כל ששת אנשי הצוות שהיו על מטוס התדלוק שהתרסק אתמול בעיראק נהרגו. המטוס, מדגם KC-135 התרסק במה שהגדיר הצבא האמריקני "מרחב אווירי ידידותי".
עוד נכתב בהודעה, כי ההשלכות של האירוע תחת חקירה, אך אובדן מטוס התדלוק לא היה בעקבות אש אויב, או אש של כוחות צבא ארצות הברית. מטוס התדלוק השני (גם הוא מדגם KC-135) שהיה מעורב באותה התקרית נחת בנתב"ג בשלום.
