חשד פעולת תג מחיר ביהודה ושומרון: שני רכבים הוצתו וכתובת גרפיטי שקוראת "ד"ש לבלוט" רוססה על ידי שני מתנחלים רעולי פנים.
הכתובת מכוונת למפקד פיקוד המרכז אלוף אבי בלוט, שאמש נחשף כי פנה במכתב חריף ראשי רשויות ומנהיגי ציבור ביהודה ושומרון שבו ביקש מהם לצאת נגד פשיעה לאומנית המבוצעת על ידי תושבים יהודים.
פעולת תג מחיר הלילה בחברון, אחרי מכתבו של אלוף פיקוד המרכז נגד פשיעה לאומנית: רעולי פנים הציתו שני רכבים וריססו גרפיטי "ד"ש בלוט"@HGoldich pic.twitter.com/Ak9yqKuuGJ
— כאן חדשות (@kann_news) March 19, 2026
"לצערי, התופעה אינה מתקיימת בחלל ריק", כתב בלוט, "היא ניזונה גם מרוח גבית ציבורית. כאן נדרשת הנהגה ציבורית שמממשת את תפקידה ומשמיעה קול ברור". אתמול התייחס הרמטכ"ל אייל זמיר גם הוא לתופעה וגינה אותה.
השבוע, נערי גבעות תקפו חיילי צה"ל לאחר פינוי במאחז בית ענות סמוך לחברון. אחד החיילים נפצע באורח קל בראשו מאבן שנזרקה לעברו.

נערי הגבעות תקפו את הכח הצבאי לאחר שהמקום פונה והשליכו אבנים לעברם. אחד החיילים שנהג בכלי הנדסי נפצע בראשו מסלע - וטופל במקום. כוחות משטרה עיכבו מספר חשודים.
מודבר צה"ל נמסר כי "אזרחים ישראלים יידו אבנים לעבר לוחמי צה"ל שפעלו במרחב הסמוך לקריית ארבע שבחטיבת יהודה. כתוצאה מיידוי האבנים, לוחם צה"ל נפצע קלות וקיבל טיפול רפואי בנקודה. כוחות הביטחון עיכבו בנקודה מספר אזרחים, שיועברו להמשך טיפול משטרת ישראל במחוז ש"י".
בצה"ל הדגישו כי "הפינוי נעשה בהתאם לצו ביטחוני שנחתם בפיקוד המרכז. הצו נחתם בעקבות כך שמהמרחב שנאכף בוצעו פעולות עברייניות, אלימות חריגה ומקרי פשיעה חמורים שהשפיעו על יציבות וביטחון האזור".
