רס"ר במיל' באסל סויד, בן 32 מהכפר פקיעין, נהרג הלילה (בין רביעי לחמישי) בהתהפכות רכב בדרום לבנון. סויד שירת כנהג מבצעי בגדוד 75. הלוויתו צפויה להתקיים היום בשעה 17:00 בכפר פקיעין.
האירוע התרחש במהלך משימת תדלוק מנהלתית לכוחות בדרום לבנון. באסל נהג במשאית "אושקוש" ולצידו ישב לוחם שאבטח את הנסיעה. הרכב התהפך באזור הכפר רב א-תלתין, וכתוצאה מכך נהרג באסל, והלוחם שישב לצדו בקבינה נפצע באורח בינוני.
אתמול הותר לפרסום כי ראד אבו אלקיעאן, תושב רהט ועובד בחברה קבלנית שמבצעת עבודות הנדסיות מטעם משרד הביטחון, נהרג בעזה כתוצאה מתאונה מבצעית.
ביום שישי האחרון, רס"ל ניר בן ארי, לוחם ביחידת מגלן בן 21 מכרם מהר"ל, נהרג בכפר תיבנית ברכס על טהאר בדרום לבנון. באותו אירוע 13 לוחמים נוספים נפצעו.
ביום חמישי האחרון, נהרגו ארבעה לוחמי גדוד 52 של השריון, בהם מפקד הגדוד סא"ל דור בן שמחון, סמ"ר יואב קליין, סמ"ר ליאב כבביה וסמ"ר נוה חבשוש.
התקרית התרחשה במסגרת פעילות שאוגדה 36 מבצעת בשבוע האחרון ברכס עלי טאהר מדרום לנבטייה. לפי תחקיר ראשוני, חיזבאללה ביצע מתקפה משולבת ושיגר טילי נ"ט, כנראה מסוג קורנט, לעבר הטנק ולפחות רחפן נפץ אחד שייתכן שעליו הרכב חימוש נ"ט.
