ישראל הודיעה ללבנון שצה"ל השלים את הפריסה באזורים שהוגדרו מראש כרצועת הביטחון בדרום לבנון כך פורסם הערב (חמישי) במהדורת כאן חדשות. לפי בכירים ישראלים, כעת בשלה העת לצעדים מדיניים, שבהם יובטח שצבא לבנון יפעל במקום כוחות צה"ל, ולא יאפשר למחבלי חיזבאללה לשוב למקומות שמהם צה"ל ייסוג.
בשיחות, שנמשכו היום באווירה מתוחה, התבררה גם המחלוקת המרכזית בין הצדדים: בישראל דורשים להשאיר במלואה את רצועת הביטחון המקורית מחודש אפריל, המכונה "קו הנ"ט", לפני שכוחות צה"ל חצו את הליטני וכבשו את רכס הבופור ורכס עלי טאהר.
בצד הלבנוני דורשים נסיגה גם מאזורים שנמצאים בתוך הקו הצהוב המקורי, מכפרים כדוגמת מג'דל זון (7 ק"מ מהגבול), זיבקין (7 ק"מ מהגבול), בית ליף (4 ק"מ מהגבול), א-טירי (8 ק"מ מהגבול) וכונין (6 ק"מ מהגבול). בישראל לא מוכנים לסגת מקו הנ"ט ומרכס הבופור - אך שוקלים בחיוב נסיגה מאזורים אחרים.
במסגרת הפיילוט, הוחלט שמנגנון תיאום אמריקני יתאם את הפעילות בין צה"ל לבין צבא לבנון. לאחר שתתקבל החלטה, ייקח לצה"ל כמה ימים להתארגן, ולסגת לאחור - תוך אבטחת הכוחות.
