זירת קרב בצפון

שריף סועאד נהרג בהר דב: "ביצע עבודות תשתית עבור צה"ל"

שריף סועאד נהרג בהר דב: "ביצע עבודות תשתית עבור צה"ל"
סועאד נהג במשאית שספגה פגיעה ישירה. חילוצו ארך שעות והתבצע תחת אש כבדה. דודו אדהם סיפר: "חבר שלו השכן נסע מאחור וראה את הכול - שריף נהרג לו מול העיניים"
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
שריף סועאד הרוג מטיל נ"ט 26.4.24
צילום: ללא

צה"ל הודיע הבוקר (שישי) כי כתוצאה משיגור טילי הנ"ט לעבר הר דב במהלך הלילה נפגע שריף סועאד, נהג משאית, וזמן קצר לאחר מכן נקבע מותו. סועאד ביצע עבודות מטעם הצבא להקמת מכשול ליד אחד המוצבים שבאזור. העבודות נערכו בלילה כדי להקשות על חיזבאללה.

המשאית בה נהג סועאד ספגה פגיעה ישירה של הטיל ששוגר בידי חיזבאללה. חילוצו של סועאד נמשך שעות והתבצע תחת אש. צה"ל תקף במהלך הלילה באזור בתגובה, והחל בתיחקור האירוע.

> הוואטסאפ של כאן חדשות - עקבו אחרי הערוץ הרשמי

תיעוד: פגיעת הנ"ט הלילה בהר דב

שריף סועאד בן ה-35 הותיר אחריו אישה ושני בנים בני שש ושבע, זוג הורים, שלושה אחים ושלוש אחיות. רק לפני כחצי שנה סיים לבנות את ביתו. בצבא שירת כנהג תובלה. משפחת סואעד מסלאמה איבדה לפני יותר מ-24 שנים את בנה עומאר סואעד, שנהרג ונחטף יחד עם שני חיילים נוספים בהר דב, בפעולה שביצע חיזבאללה בשבעה באוקטובר בשנת 2000.

עומאר סועאד שנהרג ונחטף בשנת 2000 מהר דב. צילום: אתר צה"ל

אדהם סואעד, יו"ר הוועד המקומי בכפר ראס אל-עין, ובן דודו של שריף, סיפר: "שריף עבד כנהג משאית בחברת הנמל החדש והלילה הוביל בטונדות להר דב. הוא נפגע מטיל נ"ט שפגע ישירות בקבינה. מותו נקבע במקום. גם אני נהג משאית וחלק מהעבודה שלנו נעשית במקומות מסוכנים באיזור הצפון, אבל לא ידעתי שהוא נוסע להר דב. חבר שלו מכפר סלאמה השכן נסע מאחור וראה את הכל, שריף נהרג לו מול העיניים והוא לא יכול היה להציל אותו. הוא עדיין בהלם".

הפופולריים