לוחמת צה"ל נפצעה הערב (שני) באורח קל בפיגוע דריסה בצומת העוקפים שבכביש 60, סמוך לחברון. החיילת פונתה לקבלת טיפול רפואי ומשפחתה עודכנה.
כוחות צה"ל שהיו במקום השיבו בירי לעבר הנהג, והוא ככל הנראה נפגע אך נמלט מהמקום. מדובר צה"ל נמסר כי הכוחות מבצעים סריקות נרחבות וחוסמים צירים במרחב על מנת לאתר את המחבל.
בחמאס בירכו על הפיגוע וטענו כי מדובר ב"תגובה לגיטימית של העם הפלסטיני לנוכח מעשי ההרג, ההוצאות להורג בשטח, הפשיטות, הרס הבתים והמתקפות המכוונות בכל יום נגד הפלסטינים ברצועת עזה ובגדה המערבית". עוד ציין חמאס בהודעתו כי התגברות הפיגועים ביהודה ושומרון הם "תוצאה ישירה של הכיבוש ושל הניסיונות לחסל את הסוגייה הפלסטינית באמצעות ייהוד, התנחלויות, סיפוח וכפיית מציאות בשטח בכוח".
