לכל העדכונים
סגן שר החוץ האיראני כאזם ע'ריבאבאדי הודיע הלילה כי הסתיימו השיחות הטכניות בין ארה"ב ואיראן, ושהשלב הבא יהיה תחת פיקוח של גורמים בכירים דוגמת קאליבאף, עראקצ'י ו-ואנס. סגן שר החוץ תיאר את השיחות הטכניות כשיחות שהסתיימו בהצלחה, ובעקבותיהן נפתחה הדלת למו"מ בדרגים גבוהים יותר.
עוד אמר כי סוכם על הקמת ארבע קבוצות עבודה, בין השאר בסוגיית הגרעין והסרת העיצומים מעל איראן. כמו כן, סוכם על הקמת קבוצה שמטרתה מניעת ההסלמה בלבנון, ובו תהיינה חברות גם פקיסטן וקטר, בנוסף ללבנון.
האם אתה רוצה להתנתק?