לכל העדכונים
שר החוץ של עומאן, בדר אל בוסעידי, צייץ הלילה בעקבות ביקור יו"ר הפרלמנט קאליבאף ושר החוץ האיראני עראקצ'י במדינה, כי ארצו מאשררת את התחייבותה לחוק הבינ"ל, ולמעבר חופשי מגביית אגרות.
התבטאות זו שונה מהתבטאויות אחרות, גם של האיראנים, בדבר מעבר הבטחת מעבר בטוח במיצר הורמוז, כאשר בעבר טען קאליבאף לניהול המצר ע"י טהראן. הדברים המפויסים הללו של עומאן נאמרים בצל הכעס על עומאן מצד ארה"ב ומדינות במפרץ על כך שניסתה לשתף פעולה עם הרעיון של ניהול משותף של מצר הורמוז עם איראן שכולל גביית אגרות.
האם אתה רוצה להתנתק?