לכל העדכונים
צה"ל אישר כי תקף בדרום לבנון מחבלים חמושים שזוהו בסמוך לכוחות ברכס עלי א-טאהר. חיזבאללה פרסם הודעה: "ישראל פתחה באש מקלעים לעבר קבוצת אזרחים בעיר א-נבטיה, כאשר קבוצת אזרחים זו פעלה לפתיחת הכבישים ולחילוץ גופות הרוגים מתחת להריסות. תקיפה זו הביאה למותם של שני אזרחים, כשאחד מהם הוא עובד עירייה. ההתנגדות האסלאמית מזהירה כי מה שעשה האויב מהווה הפרה ברורה של הפסקת האש".
האם אתה רוצה להתנתק?