לכל העדכונים
דובר צה"ל: "צה"ל תקף והשמיד הלילה ארבע עמדות שיגור במספר מרחבים ברצועת עזה. עמדות השיגור שהושמדו, הוקמו על ידי ארגוני הטרור ברצועה בתקופה האחרונה, לאחר כניסת הפסקת האש לתוקף. עמדות השיגור היו מוכנות לשיגור לעבר כוחות צה"ל ואזרחי מדינת ישראל, ועל כן היוו איום מיידי"
האם אתה רוצה להתנתק?