לכל העדכונים
נשיא טורקיה ארדואן השתלח בישראל בנאום בפרלמנט הטורקי ואמר: "למרות פרובוקציות שונות, לא נתנו לאדם אחד מבני עמנו להיפגע. לא נסחפנו למשחקים של ישראל אשר מטרתם להפיץ כאוס באזורנו. אנחנו יודעים שישראל לא יכולה לסבול את הסיכוי הקטן ביותר לשלום. אם נסתכל על ההצהרות שהם הוציאו ב-10 הימים האחרונים, נראה שאנחנו עומדים לא בפני מדינה עם שיקול דעת, אלא בפני קבוצה של רדיקלים פנאטיים. המצב רע כל כך שכולם מאשימים זה את זה בכך שהם הרגו פחות אנשים ושפכו פחות דם. הן הממשלה והן האופוזיציה כל הזמן בתחרות כשזה מגיע להתנהגות רצחנית".
ארדואן המשיך ותקף: "אספסוף צמא דם, לעולם אינם רוצים שהרובים ישתקו באזורנו. הרשת הזאת של רוצחים, שרואים את אי-היציבות של כולם חוץ מעצמם כביטחון הלאומי שלהם, כולל של שכניהם, ושהפכו את הטרור והכיבוש למדיניות ממשלתית, עושים הכול ב-10 הימים האחרונים לחתור תחת ההסכם שהושג בעזרת מאמצים גדולים של כל הצדדים. הם ימשיכו לבצע כל מיני רשעות עד שישיגו את מטרותיהם. אם שלום יגיע לאזורנו, הוא יגיע למרות ישראל".
האם אתה רוצה להתנתק?