לכל העדכונים
ה'וול סטריט ג'ורנל' דיווח כי איראן דוחפת להרוויח מיליארדי דולרים ממצר הורמוז. לפי גורמים יודעי דבר ששוחחו עם העיתון, הרפובליקה האסלאמית מעריכה כי גביית תשלומים עבור ביטחון ושירותים סביבתיים בהורמוז תכניס 40 מיליארד דולר בשנה למדינות המעורבות. המשטר מחפש מודלים מאזורים אחרים, כולל הדרדנלים. לפי הגורמים, טהראן רוצה לגבש מדינות אחרות במפרץ להסכם.
האם אתה רוצה להתנתק?