לכל העדכונים
ראש הממשלה נתניהו בנאומו בטקס סיום קורס קצינים: "אנחנו חולשים על דרום לבנון מפסגת הבופור ונישאר ככל שנידרש באזור הביטחון בדרום לבנון אנחנו לא הולכים לסגת ממנו. כל עוד אני ראש ממשלת ישראל לא יהיה לאיראן נשק גרעיני, לא נאפשר לאיראן לפתח פצצות גרעין".
עוד אמר ראש הממשלה: "היו לחצים מחו"ל לסיים את המלחמה שכללו הפסקת אספקת תחמושת בזמן המלחמה. נאלצתי להגיד לידידנו האמריקנים - אם נצטרך נילחם בציפורניים. היו גם לחצים מבפנים לא להיכנס לרפיח, לא לתפוס את ציר פילדלפי, לא להמשיך הלאה ללבנון, סוריה ואיראן. יש אמת עתיקת ימים שאוי למי ששוכח אותה - "הקם להורגך השכם להורגו". לא כולם מכירים בכלל הזה אבל אני חושב שרוב העם מכיר בו. זה מבטיח את העתיד שלנו ואת זה שבסופו של דבר גם נשיג שלום עם חלק מאויבינו".
האם אתה רוצה להתנתק?