לכל העדכונים
כלי תקשורת בלבנון דיווחו כי כטב''ם ישראלי תקף בעיירה נבטיה אל-פוקא שבדרום המדינה, פחות מיממה לאחר החתימה על הסכם המסגרת בארצות הברית. סוכנות הידיעות הלבנונית לא מסרה עוד פרטים על התקיפה ביישוב השוכן מצפון לרצועת הביטחון בדרום המדינה.
בתוך כך, גורם פוליטי בחיזבאללה אמר כי הארגון לא יכבד את ההסכם בין ממשלת לבנון לישראל. חבר הפרלמנט בביירות מטעם חזבאללה, חוסיין אל-חאג' חסן, טען כי מדובר בכניעה לישראל ולארצות הברית: "חזבאללה דבק בעמדותיו ובנשקו", הדגיש הציר הלבנוני.
האם אתה רוצה להתנתק?