לכל העדכונים
יו"ר סיעת חיזבאללה בפרלמנט של לבנון, מוחמד רעד, הגיב בהודעה כתובה להסכם המסגרת שנחתם בין ישראל ללבנון וטען כי לפי ההסכם "השלטון הלבנוני נכנע באופן מלא לחסות האמריקנית". "העמדה של השלטון הלבנוני, כפי שבאה לידי ביטוי בהודעה על ההסכם, היא יותר מחרפה, בושה ושפלות - היא עמדה המפקירה את הריבונות של לבנון ואת האינטרסים של הלבנונים".
רעד הוסיף כי "ההסכם מעניק נקודת מוצא לארצות הברית, שתתחמק מהתחייבותה לאיראן ללחוץ על ישראל לסגת סופית מלבנון. מדובר בהסכם הרה אסון שיש להתנגד אליו מכל וכל".
האם אתה רוצה להתנתק?