לכל העדכונים
ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בהצהרה כי ישראל הצליחה להחזיק בנוכחות ברצועת הביטחון בלבנון במסגרת ההסכם שנחתם בין המדינות. "ארצות הברית הכירה במסגרת ההבנות בזכותה של ישראל להחזיק ברצועת הביטחון כל עוד נשקף איום. זו מכה גדולה לאיראן ולחיזבאללה שניסתה לכפות עלינו נסיגה", דברי נתניהו.
בהתייחס למזכר ההבנות בין ארצות הברית לאיראן, ציין נתניהו כי ישראל לא הייתה צד בהסכם, אבל אין הדבר אומר שאין לה אינטרסים. "אני מתכוון לשלוח משלחת שתגיע לוושינגטון ותבהיר מה הם האינטרסים הישראליים".
בהמשך, בתגובה לשאלת עיתונאים אמר נתניהו כי בכוונתו להקים ממשלה לאומית רחבה. "רק כך אנחנו יכולים להגיע להסכמות בתוכנו. זה אומר די לחרמות, אני לא מחרים אף אחד".
האם אתה רוצה להתנתק?