לכל העדכונים
ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בהצהרה לתקשורת כי ישראל הצליחה להחזיק בנוכחות ברצועת הביטחון בלבנון במסגרת ההסכם שנחתם בין המדינות. "ארצות הברית הכירה במסגרת ההבנות בזכותה של ישראל להחזיק ברצועת הביטחון כל עוד נשקף איום. זו מכה גדולה לאיראן ולחיזבאללה שניסתה לכפות עלינו נסיגה", אמר.
בהתייחס למזכר ההבנות בין ארצות הברית לאיראן, ציין נתניהו כי ישראל לא הייתה צד בהסכם, אבל אין הדבר אומר שאין לה אינטרסים. "אני מתכוון לשלוח משלחת שתגיע לוושינגטון ותבהיר מה הם האינטרסים הישראליים".
האם אתה רוצה להתנתק?