לכל העדכונים
בתקשורת המזוהה עם החות'ים טוענים כי כל מה שהותקף הוא "מטרות אזרחיות" וכי "הדיבור של ישראל על מטרות צבאיות אינו אלא ניסיון נואש לכסות על כשלונה".
הבכיר החות'י נאסר א-דין עאמר טען: "אין אמת בדיווחים על תקיפת בכירים בצנעא, כל מה שקורה הוא תקיפת מטרות אזרחיות ותקיפת העם התימני כולו בגלל שהוא תומך בעזה".
האם אתה רוצה להתנתק?