לכל העדכונים
משרתי מילואים שמתנגדים למהלך לכיבוש העיר עזה תוך סיכון החטופים וקוראים לסיום המלחמה ערכו היום מסיבת עיתונאים בבית ציוני אמריקה בתל אביב וקראו להחרפת המאבק. סרן רון פיינר, ששירת 270 ימי מילואים במלחמה, אמר: "ההחלטה היא פקודה בלתי חוקית בעליל. היא ניתנת על ידי ממשלה משיחית שאין לה לגיטימציה ושכל עניינה הוא שרידות פוליטית. לא נענה לצווי 8 ולא נתייצב למהלך הזה. אין כל הצדקה ביטחונית לצעד הזה, שמשרת מיעט קיצוני. משפחות החטופים מתחננות שלא יסכנו את קרוביהם. גם לחיילים זה מלכודת מוות. הפעולה גם תוביל להחמרה במצב ההומניטרי של תושבי עזה. לממשלה ולקבינט אין מנדט ציבורי למהלך הזה. רוב העם מעוניים בסיום המלחמה והליכה להסכם".
האם אתה רוצה להתנתק?