במשרדי הממשלה בוחנים אפשרות לבטל לחלוטין את החובות הצרכניות שמוטלות על חברות הסלולר, כדי להקל עליהן להתמודד עם התחרות בשוק. כך פורסם היום (רביעי) בחדשות הערב בכאן 11. החברות מחוייבות כיום בין השאר להפעיל מוקד שירות לקוחות 10 שעות ביום, להחזיק שירות טכני 24/7 ונאסר עליהן להציע שירות מועדף ללקוחות בתשלום.
במשרדי הממשלה בוחנים אפשרות לבטל לחלוטין את החובות הצרכניות שמוטלות על חברות הסלולר כדי להקל עליהן להתמודד עם התחרות בשוק. גורמים במשרדי הממשלה אומרים שמדובר בדרישות שהיו רלוונטיות בתקופה שבה היו שלוש חברות בלבד. הנושא שנוי במחלוקות בין המשרדים השונים@lielkyzer ב-#חדשותהערב pic.twitter.com/0dUvEqlbhW
— כאן חדשות (@kann_news) September 25, 2019
גורמים במשרדי הממשלה אומרים כי מדובר בדרישות שהיו רלוונטיות בתקופה שבה היו שלוש חברות סלולר בלבד וכיום ניתן לאפשר לחברות להתחרות ביניהן על איכות השירות כחלק מתחרות חופשית. הנושא מצוי במחלוקות בין המשרדים השונים.
ממשרד התקשורת נמסר: כחלק מהדיונים במשרד התקשורת בנוגע לשוק הסלולר עלו לא מעט רעיונות. יחד עם זאת הוחלט שאין בכוונת המשרד לתכנן מהלכים שיביאו לפגיעה בשירות הניתן לציבור.