ענקית המסחר המקוון אמאזון מתכוונת לאתגר את נטפליקס ו-HBO באירופה. זאת באמצעות כוכב הכדורגל הספרדי סרחיו ראמוס. על פי הדיווחים אמאזון מתכוונת להפיק תוכנית תיעודית בת שמונה פרקים על החיים האישיים ועל הקריירה של קפטן ריאל מדריד. בדרך זו מתכוונת החברה לחדור לשוק הסטרימינג האירופי ולאתגר את המתחרות נטפליקס ו-HBO.
וג'ורגיה בראון במאית הסדרה על סרחיו ראמוס אמרה לעיתון הספרדי "אל פאיס": "בניגוד למתחרות, אמאזון רואה בספורט ובכדורגל ערך טלוויזיוני זהה לסדרות קומדיה או דרמה, מדובר בסוגה טלוויזיונית בפני עצמה". על פי הערכות אמאזון תפיק גם סדרות נוספות מעולם התוכן הספורטיבי כחלק מהכניסה לשוק האירופי.