חברת דיפלומט פרסמה היום (ראשון) את הדוחות הכספיים שלה לרבעון הראשון של השנה. בדוח הציגה החברה עלייה בהכנסות ומנגד הדגישה כי היא צפויה להעלות מחירים פעם נוספת. זאת אחרי שבחודש שעבר הודיעה על העלאת מחירים בעד 25% על מוצריה.
דיפלומט הציגה צמיחה בהכנסות לכ-791 מיליון שקלים, בהשוואה לכ-672 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי של החברה עומד על 20.9 מיליון ברבעון הראשון של השנה. בחברה מציגים זאת כירידה מהשנה שקדמה לה אז הרווח הנקי עמד על 27.8 מיליון שקלים.
בדוח שלה הדגישה החברה כי היא צפויה להעלות מחירים: "נוכח עליית מחירי המוצרים מספקיה והתייקרות התשומות שהחברה נושאת בהן בתקופת הדוח מחד גיסא והאתגרים בהעלאת מחירי מוצריה מאידך גיסא, רווחיותה הגולמית של החברה על חלק ממוצריה נשחקה. שחיקה זו קוזזה בזכות רכישות חברות חדשות בתחום פעילותה שביצעה החברה בתקופת הדוח והכללת תוצאותיהן בדוחותיה הכספיים. נוכח הערכת החברה, כי חלק מספקיה מתכוון להמשיך בהעלאות המחירים במהלך השנה, החברה תיאלץ להעביר התייקרויות אלה ללקוחותיה שאם לא תהיה לכך השפעה מהותית על תוצאותיה הכספיות".
בתחילת החודש הודיעה דיפלומט כי היא מעלה את מחירי מוצריה בעד 25%, ובכך הצטרפה לגל הכרזות על העלאות מחירים של חברות שונות. דיפלומט אחראית לייבוא מוצרים כמו שוקולד מילקה, עוגיות אוראו, קפה ג׳ייקובס, קטשופ היינץ, ועוד.