פרסום ראשון

קרפור תספוג את עליית המע"מ על מוצרי המותג הפרטי שלה ומוצרים טריים

קרפור תספוג את עליית המע"מ על מוצרים נבחרים
ההחלטה של הרשת הגיעה על רקע גזירות תקציב 2025 וכחלק מאסטרטגיית ההתרחבות של הרשת בישראל. במקביל, רשת אושר עד טרם עדכנה מחירים, אך נראה כי מדובר בהחלטה זמנית
מחבר דנה ירקצ'י מחבר דנה ירקצ'י
Getting your Trinity Audio player ready...
סופרמרקט בשוק מחנה יהודה בירושלים, אוקטובר 2024
סופרמרקט בשוק מחנה יהודה בירושלים, אוקטובר 2024 צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בזמן שרוב רשתות השיווק עדכנו מחירים והחליפו מדבקות בעקבות העלאת המע"מ, רשת קרפור יצאה במהלך צרכני משמעותי.

כפי שפורסם היום (חמישי) לראשונה בתוכנית "הבוקר הזה" בכאן רשת ב, הרשת הצרפתית תספוג את עליית המע"מ על כלל מוצרי המותג הפרטי, כולל מוצרי מזון, פארם, טואלטיקה וניקיון, וכן על המוצרים הטריים בקצביה ובדגיה. 

מיכאל לובושיץ, מנכ"ל קרפור ישראל, הסביר את המהלך: "כחלק מאסטרטגיית ההתרחבות של קרפור והכנסתם של כ-1,700 מוצרים של המותג הבין לאומי לישראל, עם צפי להבאת עוד מאות מוצרים כבר השנה, החלטנו לספוג את עליית המע"מ על המוצרים הכי חשובים למשק הבית הישראלי מתוך רצון להתחשב בקהל הלקוחות שלנו".

> הסיפור של קרפור - למה ההבטחה לא התממשה?

במקביל, רשת אושר עד טרם עדכנה את מחיריה וגם היא סופגת בשלב זה את העלאת המע"מ, אם כי מקורות בענף העריכו כי מדובר בהחלטה זמנית. המהלך הצטרף להודעה של רשת גוד פארם מהשבוע שעבר, שהייתה הראשונה להודיע על ספיגת עליית המע"מ.

השאלה המרכזית בענף היא האם מדובר במגמה שתימשך לאורך זמן, או שבסופו של דבר גם הרשתות שנמנעות כעת מהעלאת מחירים יתיישרו עם שאר השוק. בינתיים, צרכנים יכולים ליהנות ממחירים נמוכים יותר ברשתות אלו.

הפופולריים