על רקע ביטול המבצעים במהלך השנה: ירידה במכירות של תנובה

על רקע ביטול המבצעים במהלך השנה: ירידה במכירות של תנובה
מנתונים שהגיעו לידי כאן חדשות עולה כי על רקע ביטול המצבעים והרשתות שהורידו את מוצרי תנובה מהמדפים - החברה רשמה ירידה כמותית של 8.6% במכירות הכמותיות ו1.2% במכירות הכספיות
מחבר דנה ירקצ'י מחבר דנה ירקצ'י
-
- צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90

על רקע ביטול המבצעים שערכה חברת תנובה במהלך השנה היא ספגה ירידה במכירות, כך עולה מנתונים שהגיעו לידי כאן חדשות ופורסמו הערב (רביעי). הדברים מתפרסמים על רקע עלייה עליית מחירים עליה הודיעה החברה, הצפויה ב-1 במאי.

מהנתונים עולה כי על רקע עליית המחירים וביטול המבצעים מצד החברה המכירות הכמותיות ירדו ב-8.6% והמכירות הכספיות ירדו ב-1.2%. יש לציין כי בעקבות ביטול המבצעים רשתות "אושר עד" ו"שופרסל" הורידו את מוצרי תנובה מהמדפים.

במקביל נרשמה עלייה במכירות בקרב המתחרות של תנובה. מכירות "מחלבות רמת הגולן" זינקו ב-35%, של "טרה" ב-10% ושל חברת "גד" ב-6%. המחירים של חברת "שטראוס" עלו ב-1%.

 

בחירת העורכת