על רקע ביטול המבצעים שערכה חברת תנובה במהלך השנה היא ספגה ירידה במכירות, כך עולה מנתונים שהגיעו לידי כאן חדשות ופורסמו הערב (רביעי). הדברים מתפרסמים על רקע עלייה עליית מחירים עליה הודיעה החברה, הצפויה ב-1 במאי.
מהנתונים עולה כי על רקע עליית המחירים וביטול המבצעים מצד החברה המכירות הכמותיות ירדו ב-8.6% והמכירות הכספיות ירדו ב-1.2%. יש לציין כי בעקבות ביטול המבצעים רשתות "אושר עד" ו"שופרסל" הורידו את מוצרי תנובה מהמדפים.
הציבור לא נשאר אדיש להעלאות המחירים וביטול המבצעים של תנובה - ונרשמה ירידה במכירות של מוצרי החלב של החברה | הפרסום הראשון של @DanaYarkechy מתוך #חדשותהערב pic.twitter.com/b3j9trN2pI
— כאן חדשות (@kann_news) April 23, 2025
במקביל נרשמה עלייה במכירות בקרב המתחרות של תנובה. מכירות "מחלבות רמת הגולן" זינקו ב-35%, של "טרה" ב-10% ושל חברת "גד" ב-6%. המחירים של חברת "שטראוס" עלו ב-1%.