נועם בתן ביצע הלילה (שני) את השיר Michelle על בימת האירוויזיון בווינה - במהלך חזרת השופטים בתחרות, לקראת חצי הגמר הראשון שיתקיים מחר.
מדובר בחזרה הגנרלית השנייה והאחרונה של חצי הגמר הראשון, בו בתן משתתף. לחזרת השופטים חשיבות מכרעת, שכן על פיה נקבעים 50% מהניקוד מחר.
ליהי פרויד, הרקדנית הראשית שמלווה את בתן, נפצעה במהלך הביצוע לאחר שצלם נתקל בה ונזקקה לטיפול רפואי של הצוות המקומי מאחורי הקלעים. עם זאת, פרויד צפויה להשתתף בביצוע החי בחצי הגמר מחר כמתוכנן.
מוקדם יותר השבוע נפתח שבוע האירוויזיון באירוע "השטיח הטורקיז" המסורתי בכיכר העירייה בווינה. באירוע השתתפו 35 המשלחות שמשתתפות בתחרות. המשלחת הישראלית זכתה לקבלת פנים חמה וצעדה על השטיח לצלילי השיר "הבה נגילה".
כאמור, ישראל תתמודד בחצי הגמר הראשון, שיתקיים מחר בשעה 22:00. השיר הישראלי יבוצע כשיר מספר 10 בסדר ההופעות. חצי הגמר השני יתקיים ביום חמישי (14 במאי), ואירוע הגמר הגדול ייערך במוצאי שבת (16 במאי).
כל משדרי האירוויזיון יועברו בשידור חי בכאן 11, כאן BOX, ביישומון כאן ובכאן רדיו.
