בזמן שארגנטינה סובלת ממשבר כלכלי חמור, עם אינפלציה של כ-100%, ממשלת המדינה קיימה אתמול ישיבה בה דנו איך להתגבר על המחסור במדבקות שחקני הנבחרות שישתתפו במונדיאל. מדובר בטרנד חדש שכבש את תושבי המדינה, ילדים ומבוגרים כאחד, והביקוש להן כל כך גדול שבחלונות הראווה של חנויות רבות הוצבו שלטים עליהם נכתב כי יש מחסור בקלפים הדביקים ושלא ניתן להשיגם. המחסור במדבקות אף הגיע גם לרשתות החברתיות - שמוצפות בשלל ממים ומערכונים על המצב.
מחירה של חפיסת מדבקות, שמעטרות את האלבום הרשמי שמוציאה חברת "פאניני", עמד תחילה על 150 פסו, שהם ארבעה שקלים. בעקבות הביקוש הרב - היום משלם אזרח ארגנטינאי פי 3-2 עבור חפיסה, אותן הוא יכול להשיג גם באינטרנט ובשווקים אלטרנטיביים. מחירן של מדבקות נדירות, של שחקנים כמו מסי, יכולים להגיע אף לסכום של 2,000 פסו, שהם חמישים שקלים. לנוכח האינפלציה המשתוללת, השלמת האלבום איננה משימה של מה בכך, כשלפי הערכות השגת כל 600 המדבקות תעלה עשרות אלפי פסו, שהם מאות שקלים.