על אף שענף האוכל הושפע באופן קשה ממגפת קורונה, תחום מזון אחד הצליח לנצל את התפרצות הנגיף לטובתו. רשת הפיצה האמריקנית Papa John's הודיעה השבוע כי המכירות שלה במדינה עלו ב-24% בשבועות האחרונים, וב-23% ברחבי העולם.
החברה לא לבד, גם בחברת דומינוס עלו המכירות בלפחות 16%. גם חברת פיצה האט, שהייתה בקשיים לפני המגפה, דיווחה על שיפור בנתוני ההכנסות. החברות הודיעו על גיוס עשרות אלפי עובדים על מנת להתמודד עם העלייה בביקוש. הסיבות לכך, בין היתר, הן העובדה שפיצה נאכלה רוב הזמן במשלוח, היא יחסית זולה ומנכ"ל דומינוס טוען כי רבים כעת מזמינים פיצה על מנת לשמור שאריות ממנה במקרר.