בכיר לשעבר בחברת בואינג מעלה היום (רביעי) ספקות לגבי בטיחות מטוסי הדרימליינר: ג'ון בארנט, בקר איכות לשעבר בחברה, טוען כי כרבע ממערכות המיזוג שהותקנו על הבואינג 787 נמצאו משובשות וייתכן כי לא יעבדו במצב של ירידת לחץ אוויר – דבר שעלול להשאיר נוסעים ללא חמצן. בבואינג מכחישים.
בארנט, שעבד בבואינג 32 שנה והיה ראש מערך בקרת האיכות משנת 2010 ועד 2017 טוען כי כאשר העלה את הסוגייה בפניי הנהלת החברה הוא זכה להתעלמות. בבואינג, כאמור, מכחישים ואומרים כי החברה מחויבת לרמות הגבוהות ביותר של בטיחות ואיכות.
בחודש שעבר פיטרה יצרנית המטוסים האמריקנית את המנהל הבכיר של מחלקת המטוסים המסחריים קווין מקאליסטר. אלו היו הפיטורים הראשונים של החברה מאז קורקעו מטוסי 737MAX בעקבות התרסקות שני מטוסים של החברה באתיופיה בחודש מארס השנה ובאינדונזיה בסוף חודש אוקטובר 2018 בשל תקלה במערכות המטוס. בהתרסקות שני המטוסים נספו 364 בני אדם.