מנכ"ל הרשת החברתית טוויטר ג'ק דורסי הודיע הלילה (רביעי) כי הרשת תאסור פרסום של מודעות פוליטיות ברחבי העולם. בסדרת ציוצים שפרסם בטוויטר אמר כי "את ההפצה של מסר פוליטי צריך להרוויח, לא לקנות". עוד הוסיף המנכ"ל שהרשת מנסה למנוע מאנשים להפיץ מידע שגוי, ולכן יהיה זה לא אמין מצידה לפרסם מידע רק מפני ששילמו לה עליו.
We’ve made the decision to stop all political advertising on Twitter globally. We believe political message reach should be earned, not bought. Why? A few reasons…🧵
— jack 🌍🌏🌎 (@jack) 30 באוקטובר 2019
ההחלטה של טוויטר מגיעה על רקע סירובה של פייסבוק לאסור פרסום של מודעות פוליטיות - כפי שפורסם בכלי תקשורת ברחבי העולם לפני כשבועיים. החרם ייכנס לתוקף ב-22 לנובמבר, בטוויטר עדכנו כי יפורסמו פרטים נוספים בנושא בעוד כשבועיים.