אחרי חודשים ובשל הפסקת האש ברצועת עזה ובלבנון, חברת התעופה "לופטהנזה" חוזרת היום (שבת) לפעילות מנתב"ג. החברה תפעיל כבר מהיום טיסות "לופטהנזה" לגרמניה, "סוויס" לשוויץ, "אוסטריאן" לוינה, "בריסל איירליינס" לבריסל ו"יורווינגס" להמבורג. לפיכך, החברה תפעיל 37 טיסות בשבוע לנתב"ג וממנו.
להלן לוח הטיסות השבועי המתוכנן נכון להיום:
• לופטהנזה – טיסה יומית לפרנקפורט וטיסה יומית למינכן.
• חברת SWISS – טיסה יומית לציריך.
• אוסטריאן איירליינס – טיסה יומית לווינה.
• בריסל איירליינס – 4 טיסות שבועיות לבריסל.
• יורווינגס – 2 טיסות שבועיות להמבורג ו-3 טיסות שבועיות לדיסלדורף.
גם חברת התעופה האיטלקית ITA חזרה היום להפעיל את הקו בין תל אביב לרומא. החל מ-16 בפברואר החברה צפויה להגדיל את כמות הטיסות בקו לשתי טיסות ביום, וצפויה להפעיל בעתיד טיסות קונקשן לארצות הברית.
ITA הצטרפת לקבוצת לופטהנזה לאחר שחברת וויזאייר כבר חזרה להפעיל טיסות מתל אביב ליעדים רבים. גם חברת בריטיש איירוויז, שצפויה לחזור לנתב"ג החל מ-5 באפריל, הודיעה כי תפעיל שתי טיסות בין לונדון לנתב"ג החל מאמצע אפריל.
החברות האירופאיות צפויות להפעיל בעתיד טיסות קונקשן, שיאפשרו לנוסעים ישראלים להגיע מישראל לארצות הברית. כתוצאה מכך, כמו גם בעקבות פתיחת קו תל אביב-ניו יורק של ארקיע, ניתן כבר לראות ירידות מחירים משמעותיות בטיסות הישירות בין ישראל לבין ארצות הברית.
