10 חודשי מאסר לחוקר לשעבר שניצל את תפקידו לקשר מיני עם 5 נשים

10 חודשי מאסר לחוקר לשעבר שניצל מינית 5 נשים
כחלק מתפקידו, גבה ניקיטה קורילוב עדויות והיה בקשר רציף עם נשים המוכרות כקורבנות סחר בבני אדם, חלקן עוסקות בזנות. החוקר הורשע בהפרת אמונים וניצול ראיות. הוא הודה כי ניצל את הקשר בינו לבין הנשים כדי לקיים עימן קשרים מיניים בהסכמה
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
המחלקה לחקירות שוטרים
צילום: צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בית משפט השלום בתל אביב גזר היום (שלישי) עשרה חודשי מאסר וקנס כספי על ניקיטה קורילוב, חוקר משטרה לשעבר שניצל מינית חמש נשים במסגרת תפקידו. החוקר הואשם בהפרת אמונים והשמדת ראיות. מכתב האישום עולה כי קורילב חקר עבירות של הבאת אדם לעיסוק בזנות, סרסרות, גרימה לעזיבת המדינה לשם זנות או עבדות ועוד. כחלק מתפקידו הוא גבה עדויות והיה בקשר רציף עם נשים המוכרות כקורבנות סחר בבני אדם, חלקן עוסקות בזנות. 

החוקר הודה כי ניצל את הקשר בינו לבין הנשים כדי לקיים עימן קשרים מיניים בהסכמה. הוא רכש טלפון נייד נוסף כדי להסתיר את הקשר בינו לבין הנשים. לאחר מכן הוא מחק את התכתובות והורה לחלק מהנשים למחוק אותן גם כן ולא לספר על יחסיהם. 

עו"ד עדי וולנרמן מהמחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה, אמרה לאחר גזר הדין: "הנאשם ניצל את כוחו ומעמדו. במקום לסייע לנשים ולתמוך בהן בעת ששהו במקלט, הוא ניצל את האמון שנתנו בו וקיים עימן קשרים מיניים במשך כמה חודשים. הנשים מוכרות כקורבנות סחר בבני אדם, אינן דוברות עברית ואינן בעלות אשרת שהייה". 

בית המשפט קבע בגזר הדין כי "הנאשם שם עצמו בניגוד עניינים מהותי בין תפקידו המשטרתי וחובותיו במשטרת ישראל, לבין סיפוקו האישי״. בנוסף נקבע כי מעשיו של החוקר מהווים פגיעה קשה באמון הציבור במשטרה. עוד הובהר כי מעשיו של קורילוב לא גרמו נזק ראייתי לתיק החקירה המשטרתי בפרשה אחרת, המתנהלת נגד מעורבים אחרים.

הפופולריים