במשרד התחבורה בוחנים פתיחה מחודשת של הרכבת הקלה בגוש דן, אחרי שהייתה סגורה מתחילת המערכה ותחנותיה התת-קרקעיות שימשו כמקלטים ציבוריים - כך פורסם היום (שלישי) בכאן חדשות.
עד כה לא פעלה הרכבת הקלה בשל מורכבות הפתיחה בצל המלחמה והימצאותם של תושבים רבים שהתמגנו בתחנות, וזאת חרף חזרתה לפעילות של התחבורה הציבורית כולה למתכונת של 60% מהיקף פעילותה בשגרה.
בשעה זו מתקיימת הערכת מצב בהשתתפות הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, נציגי חברות תבל ונת"ע ואנשי פיקוד העורף במטרה לבחון את הפתיחה כבר ביום ראשון. עוד נבחנת אפשרות לפתיחה במתכונת חלקית על מנת לאפשר לנוסעים ליהנות משירותי הרכבת לצד הכרה בצורך בתחנות התת-קרקעיות כמיגון מפני הירי מאיראן.
עוד בנושא
