שורד השבי אור לוי התייחס בריאיון שקיים היום (רביעי) עם בכאן חדשות ברשת ב' לאמירה של שר האוצר בצלאל סמוטריץ', ואמר כי "אני מרגיש שזה ניסיון פופוליסטי על חשבון הגופות של הקרובים שלנו - לבוא ולהעלים את זה. ועכשיו האירוע הוא בעצם גם טעות טקטית. אז מי אשם בעצם? אף אחד לא אשם".
לדבריו, האמירה של סמוטריץ', שלפיה "הקמת ממשלה עם מנסור עבאס היא חמורה יותר מטבח 7 באוקטובר", היא "הדבר הכי זול והכי שפל שאפשר לעשות".
האזינו לראיון עם אור לוי בכאן רשת ב'
לוי טען כי טבח 7 באוקטובר היה "אולי האסון הכי גדול שקרה לנו בתור מדינה. לא רק בגלל שזה קרה לי, אלא באמת בצורה אפילו אובייקטיבית. ולראות שלא עברו שלוש שנים מאז, ומתחילים לבטל את זה? ומי מבטל את זה? זאת אומרת, אלה לא האסונות שלנו? לא, זה בצלאל סמוטריץ'".
שורד השבי הוסיף כי "זה שר בממשלה שאמורה לשמור עלינו, שאמורה להגן עלינו, ושעוד 170 יום רוצה לרוץ עוד פעם. אז כשהדברים האלה קורים מתוך הבית שלנו, אז מה יגידו מבחוץ? מה האירופאים יגידו? הם יגידו שזה לא קרה. וזה מה שאנחנו צריכים? הכחשה של 7 באוקטובר? כי שרים מהממשלה שלנו קודם כול אומרים שזה לא טבח. אז איך אנחנו יכולים לצפות מהעולם שיתמוך בנו? וזה גם לא אסון, זו טעות. אז ברור שאני זועם".
אתמול, תקף סמוטריץ' בריאיון ל-103fm את נפתלי בנט, ואמר: "אני לא יודע להתווכח עם מי שהבטיח שלא יקים ממשלה עם תומכי טרור אנטי-ציוניים".
השר לא חזר בו מדבריו, והתעקש: "טבח 7 באוקטובר הוא מחדל נורא ואיום, אבל הוא מחדל טקטי. מי שבמודע מכר את מדינת ישראל לאויביה ולתנועה האסלאמית, עשה משהו חמור פי 1,000 מהמחדל הכי נורא שיכול להיות, מכיוון שהוא אינו מעשה זדוני".
