הקלטות שפורסמו הערב (שני) ב"בנימיני וגואטה" בכאן חדשות ברשת ב' חושפות כיצד מטפלת פרטית מקללת תינוקות כבני שנה. תלונה הוגשה למשטרת ירושלים.
מדובר במטפלת ששמרה על הנכדה שלה ועל עוד שני תינוקות. "שקט יא בת ז**ה. תישני. רוצה זקנבוט? כוסעמק ערס. הנה בת ז**ה. אמא שלך בת אלף ז**ה", נשמעה המטפלת מקללת כשברקע התינוקות בוכים.
האזינו להקלטות:
לתינוק אחר היא אמרה: "מה אתה עושה? טמבל, לא יודע לאכול כלום. מה עשית? תישאר ככה מסריח".
אימה של אחת מהתינוקות סיפרה: "אני עדיין לא מצליחה לקלוט שזו הילדה שלי שם. זה קשה לשמוע את הילדה שלך כל כך חסרת אונים ולדעת שנתת אמון בבן אדם הלא נכון, במפלצת".
"הרגשתי משהו שונה בילדה. הלילות הפכו להיות מאוד קשים. אנשים אמרו לי שזה שיניים, אבל אני מכירה אותה והרגשתי שמשהו במהלך היום לא טוב לה", הוסיפה, "ברגע ששמעתי את זה חשכו עיניי. לא האמנתי למה שאני שומעת".
אביה של התינוקת סיפר כי המטפלת מנסה לחזור לעבודה עם ילדים. "אין שום דבר שמונע ממנה לעשות את זה. אני בעצמי קיבלתי עליה המון המלצות, אף אחד לא באמת מכיר ויודע", אמר.
יו"ר הוועדה לזכויות הילד, ח"כ קטי שטרית (הליכוד), הגיבה להקלטות: "התנהגותן החולנית של המטפלות מחייבת להדיר שינה מעיני הציבור כולו. את המקרה בירושלים ליוויתי מקרוב ועמדתי בקשר עם המשפחה היקרה. החברה הישראלית חייבת להעביר מסר חד וברור: אין ולא תהיה סובלנות כלפי פגיעה בילדים ובחסרי ישע".
