מורה בבית יסודי בפתח תקווה פונתה לקבלת טיפול רפואי היום (חמישי) לאחר שתלמיד כיתה ב' זרק לעברה בקבוק נירוסטה ופגעה בראשה. מצבה יציב.
המורה, מחכנת הכיתה, ניסתה להפריד קטטה בין תלמידים. התלמיד החל לתקוף אותה ולהכות אותה. המחנכת ניסתה להזעיק עזרה, אולם התלמיד ניסה לחטוף את הטלפון מידיה והמשיך להכות אותה. בהמשך, הוא דפק על שולחנות הכיתה באמצעות הבקבוק שהיה בידו, הפך שולחנות ואיים על תלמידים.
המחנכת ניסתה להגן על תלמידיה ולהרחיק אותם ממוקד הסכנה, אך התלמיד השליך לעברה בחוזקה את בקבוק הנירוסטה, שפגע בראשה.
בעקבות האירוע, הודיעה הסתדרות המורים כי הלימודים מחר בבית הספר יחלו בשעה 10:00. יו"ר סניף פתח תקווה בהסתדרות המורים, רוית גלעדי גטניו, תגיע לבית הספר ותקיים עם צוות המורים אסיפת הסברה בין השעות 8:00 עד 10:00. כיתות החינוך המיוחד תקיימנה יום לימודים סדיר.
לפני חודשיים, תלמיד כיתה ז' בחטיבת ביניים בתל אביב תקף שני תלמידים ואנשי צוות באמצעות שוקר חשמלי ואולר. הוא תקף באגרופים מספר חברות צוות בחדרה של מנהלת חטיבת הביניים. צוות בית הספר הזמין משטרה והתלמיד נעצר. כמה ימים קודם לכן, תלמיד כיתה ה' בבית ספר יסודי בהוד השרון תקף את מנהלת בית הספר לאחר שניסתה להפריד בקטטה בין מספר תלמידים.
