בעקבות הרעלת הטונה: הנהלת ארומה תסיים את ההתקשרות עם זכיין הסניף ועם עובד נוסף

הרעלת הטונה בארומה: ההנהלה תיפרד מהזכיין
הרשת סיימה את תחקיר האירוע בו הורעלו שני אנשים לאחר שאכלו טונה • הוחלט לעבור לאריזות טונה אישיות שייפתחו רק לאחר ההזמנה
author מחבר KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
סניף ארומה תל אביב ברחוב מנחם בגין 16.10.19, הרעלת טונה
צילום: צילום: אבשלום שושני, פלאש 90

בעקבות הרעלת הטונה בסניף ארומה תל אביב: ההנהלה החליטה היום (שלישי) לסיים את ההתקשרות עם זכיין הסניף ועם עובד נוסף. זאת לאחר שהרשת סיימה לתחקר את האירוע בו שני אנשים הורעלו. עוד החליטה הרשת לעבור לאריזות טונה אישיות שייפתחו רק לאחר ההזמנה.

הרשת פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה את ממצאי התחקיר: "מיד עם היוודע דבר האירוע – הופסקה מכירת הטונה בסניף המדובר. מאותו יום ועד היום הסניף סגור ואינו פועל. עוד באותו היום הוחלט על הפסקת מכירת הטונה בכלל סניפי הרשת". 

עוד הוסיפה הרשת כי בתחקיר שהם ערכו נמצאו הליקויים הבאים: תקלת חשמל שהתרחשה מחוץ לשעות פעילות הסניף – השביתה מספר מערכות, לרבות מערכות קירור. וכמו כן הם גילו אי בהירות בסניף בנושא אופן השימוש בטונה.

הרשת החליטה כי מעתה לכל מקררי הרשת יתווספו גלאים שיתריעו על תקלת טמפרטורה. "גלאים אלה יתריעו על תקלות קירור שמתרחשות גם בשעה שהסניף סגור" נמסר מהרשת. "בכדי לשפר את השיח עם לקוחותינו, ועל מנת שנוכל לקבל דיווחים על כל תקלה באופן מיידי, הוספנו באפליקציה שלנו מייל מיוחד – מייל אדום לשירות – בוא ניתן לדווח לנו על כל תקלה ואנו נטפל בה מיידית", הוסיפו.

פרסום הממצאים מגיע שבוע לאחר שחברת ויליגר הודיעה כי היא מתכננת לתבוע את ארומה תל אביב על פגיעה בשמה הטוב בעקבות הרעלת הטונה. היצרנית שלחה מכתב התראה לפני תביעה ובו היא טוענת כי ארומה הטילה את האחריות על ויליגר, זאת על אף שבדיקות משרד הבריאות הראו כי מקור הזיהום לא ביצרנית אלא בארומה.

הפופולריים