"אני מתבייש בשם העובדים במה שקרה הבוקר": יו"ר דירקטוריון רכבת ישראל, דן הראל, התייחס היום (שישי) בריאיון לליאת רגב בתוכנית בחצי היום השישי בכאן רשת ב לשביתת הרכבות הבוקר: "גילה אדרעי והוועד פועלים בצורה עבריינית. גם ועדת הבדיקה שהקימה ההסתדרות לא רצינית, מי שעומד בראשה הוא מי שמייצג בבית הדין לעבודה את העובדים".
האזינו לריאיון המלא עם יו"ר דריקטריון רכבת ישראל:
עוד הוסיף הראל: "אם אזרחי מדינת ישראל שואלים את עצמם למה תחנת ההגנה לא מחושמלת או למה המוסך של הקטרים לא מחושמל, זה כי הוועד משבש כל אפשרות לעשות את זה. וזה רק עיצום אחד מתוך 40 עיצומים שהם נוקטים. אני בטוח שבגלל העיצומים של הוועד, וחוסר שיתוף פעולה וטרפוד כל עבודה של עובדי רכבת בקו תל אביב־ירושלים, הם לא מוכנים לעבוד על הקו כי הם רוצים תוספת שכר, שהסכמנו לתת להם דרך אגב, אבל הם רוצים עוד ועוד". בהמשך הוסיף יו"ר דירקטוריון הרכבת: "יש כאן עיצומים שהם מעל השולחן ועליהם אנחנו נאבקים בעשרות דיונים בבתי הדין לעבודה שמתפקדים יותר כמוסד גישורי ולא רוצים לקחת החלטות חותכות. כל ההחלטות שהתקבלו היו לטובת הרכבת ונגד הוועד. ואז כשהם מקבלים החלטה כמו בנושא סידור הנהגים, אז הנהגים משבשים את העבודה בהוראת הוועד". עוד טען הראל כי המאבק הוא אך ורק על כסף: "אנחנו הגענו להסכמות סגורות, זה אינו מקובל על גילה אדרעי. היא רוצה יותר. המאבק פה הוא כפול, פעם אחת על שליטה על פעילות הרכבת ופעם שנייה על כסף, נטו כסף". "אני מתבייש בשם העובדים שהוועד לוקח אותם כבני ערובה", מוסיף הראל וקורא לוועד לחזור לנהל משא ומתן במקום להמשיך בעיצומים: "באנו לעשות טוב למדינת ישראל וההנהלה עושה שמיניות כדי שהרכבות ייסעו. אני מתנצל בפני הנוסעים ובעיקר החיילים ש'נדפקו' ביכולת שלהם להגיע הביתה. אני קורא לוועד להפסיק לאלתר את כל 40 העיצומים הפורמליים ואת עשרות העיצומים הלא פורמליים שהם נוקטים ולשבת למשא ומתן". יו"ר ועד עובדי הרכבת, גילה אדרעי, מסרה בתגובה להאשמות: "יש ניסיון של הנהלת הרכבת לפגוע בי באופן אישי. לא הייתה כל הצדקה לעצור היום אפילו לא רכבת אחת. הוועד לא הורה לאיש לא להתייצב לעבודה או לשבשה. להיפך. מדובר במסע הכפשה שקרי וכוזב נגד נציגות העובדים ונגדי באופן אישי. לא בכדי ההנהלה לא פנתה לבית הדין כי אין ולא היתה הוראה כזו והם יודעים זאת היטב. "מה שקרה הבוקר מלמד אחת משתי מסקנות: או שהנהלת הרכבת מבזבזת כספי ציבור ועסוקה רק בחדשות כזב וביצירת משברי סרק כדי להשניא את עובדיה על הציבור ולפגוע בשמם הטוב, או שהנהלת הרכבת לא יודעת לנהל את העובדים. שתי המסקנות חמורות".