רבים מתושבי בנימינה העובדים במרכז הם לקוחות קבועים של הרכבת, ולפני שלוש שנים החלו לעודד את הנהגים לאסוף נוסעים נוספים במטרה להקל על העומס בחניון הקטן הסמוך לתחנה. המודל הכלכלי שגיבשו במשרדי התחבורה והאוצר נועד למנוע מהנוסעים להפוך את זה לעסק.
בפרק הקודם בסדרה ראינו איך נסיעה שיתופית עשויה לצמצם את הגודש בכבישים, ולמה אף על פי שאפליקציות ישראליות כובשות את העולם ומצמצמות פקקים בכל מקום שאליו הן מגיעות - דווקא הנהג הישראלי נוסע לבד וכולנו משלמים על כך ביוקר.