מאיימת, מגדפת ומשפילה את התלמידים: ההורים חשדו במורה - ההקלטות חשפו את האמת

מחנכת מאיימת, מגדפת ומשפילה את התלמידים | ההקלטות
התלמידים בכיתה ה' בביה"ס בחדרה שיתפו את הוריהם על התנהגותה הנוראית של המחנכת החדשה. ההורים הניחו בילקוט אחת התלמידות מכשיר הקלטה, והזוועה התגלתה
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
בית ספר
צילום: פלאש 90

הקלטות חריגות הגיעו היום (רביעי) למשרד החינוך, בהן נשמעה מחנכת מגדפת, מאיימת, ומשפילה את התלמידים. תלמידי כיתה ה' בבית ספר בחדרה, סיפרו להוריהם אודות המחנכת החדשה ששובצה בתחילת השנה לכיתתם. התלמידים שיתפו כי היא מתעמרת בהם, פעם אחר פעם, וזאת רק 10 ימים מפתיחת שנת הלימודים.

ההורים שהבינו שיש משהו שאינו תקין בהתנהלותה הכניסו מכשיר הקלטה לילקוט אחת התלמידות ונדהמו. באחת ההקלטות המורה אמרה: "כמה שאתם הולכים לבכות היום שאתם תפגשו את ההורים שלכם, ואני אשב בבית אצחק ואהנה וזו רק ההתחלה". בהקלטה נוספת נשמעה המורה מלגלגת: "כמה שאתם הולכים להתבאס שיהיה לכם בהצלחה מי שיבכה זה אתם".

ההקלטות שחושפות את האמת

לטענת ההורים, המחנכת נעלה את הילדים בסוף היום בכיתה ושמה כיסא בכדי שלא יוכלו לצאת, כ"עונש רבע שעה". בהקלטות המחנכת מטיחה באחת התלמידות כי היא "מגעילה" ו"דוחה" אותה. 

ההורים פנו למנהלת בית הספר ומשרד החינוך בדרישה להרחיק לאלתר את המחנכת ולהחליפה באחרת. המורה לבינתיים הוציאה מחלה והודיעה שלא תחזור.

ממשרד החינוך נמסר כי "הנושא נמצא בבדיקה של גורמי הפיקוח במשרדנו". בעקבות כך, ההורים השביתו היום את הלימודים ולא שלחו את ילדיהם לבית הספר. מחר הם כבר יחזרו.

המכתב ששלחו ההורים למנהלת בית הספר
הפופולריים