אין מי שיכבה את הנרות: הדס קלדרון חגגה יום הולדת 12 לבנה ארז המוחזק בידי חמאס

בהיעדרו: הדס חגגה יום הולדת 12 לבנה ארז שנחטף לעזה
ארז נחטף לרצועה לפני 20 יום עם אחותו סהר ואביו עופר. "הוא ילד מקסים, רגיש ותמים. אני מקווה שהחטיפה האכזרית הזו לא תגזול מהתמימות שלו", אמרה האם
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
חטופים עזה
צילום: ללא

הדס קלדרון, אמו של הילד ארז המוחזק בשבי חמאס ברצועת עזה מזה 20 יום, חגגה היום (חמישי) בהיעדרו את יום הולדתו ה-12. ארז שבוי ברצועה יחד עם אחותו סהר בת ה-16 ואביהם, עופר. יום הולדתו של ארז, רוכב אופניים, צוין גם על ידי נבחרת ישראל ברכיבת אופניים שביצעה מירוץ 12 הקפות. בשיחה עם כאן חדשות אמרה הדס: "אני לא פוליטיקאית ואני לא יודעת מה קורה מאחורי הקלעים. אני יודעת מה אני רוצה וחושבת שצריך לקרות - הפסקת אש והחזרת החטופים והשבויים הביתה".

"זה סוריאליסטי לגמרי", אמרה הדס בשיחה עם כאן חדשות. "זה כבר יום ההולדת השני שאני חוגגת לבד, אחרי שכבר חגגתי יום הולדת לאמי וביום למחרת גיליתי שהיא נרצחה במתקפה". על ארז סיפרה כי "הוא ילד מקסים, טוב ורגיש, ילד שכולו לב. עם הומור, מאוד תמים, מאוד נאיבי. אני מניחה שהוא יחזור משם קצת אחר, ילד יותר בוגר שמבין יותר על העולם. אני מאוד מקווה שהחטיפה האכזרית הזאת, בפיג'מה מתוך הבית שלו, לא תגזול מהתמימות שלו". 

בני משפחת דן-קלדרון עם שלושה כיסאות ריקים

נבחרת ישראל ברכיבת אופניים מציינת את יום הולדתו של ארז

מתנת יום ההולדת של ארז 

מירב לשם גונן, שבתה רומי נמצאת גם היא בשבי חמאס אמרה היום: "הם נמצאים שם כבר 20 יום ואין לנו מושג מה שלומם ואם הם בסדר. 20 שיום שמבקשים מאיתנו להתאזר בסבלנות. אתם יכולים לתאר לעצמכם מה זה 20 יום בשביל הורה. אנחנו המשפחות חיים את זה ואין לנו מושג מה קורה. היינו סבלניים מאוד אבל זהו, הסבלנות שלנו פקעה ואנחנו פונים לממשלת ישראל: אנחנו אזרחים של מדינת ישראל והציפייה שלנו היא שהמדינה תדאג לנו ושתחזיר את כולם בחזרה היום". 

 

הפופולריים