הקמפיין לגיוס מורים בקיץ נכשל

הקמפיין לגיוס מורים בקיץ נכשל
בלשכת הפרסום הממשלתית הודו כי על אף העלויות הגבוהות - לא הצליחו לספק את התוצאות
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
כיתה ריקה בית ספר
צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

בלשכת הפרסום הממשלתית הודו כי ביצועי הקמפיין לגיוס מורים בקיץ נכשל. בחדשות הערב בכאן 11 פורסם היום (ראשון) כי על פי הלשכה לפרסום, הקמפיין - בעלות של יותר מ-5 מיליון שקלים וחצי, לא סיפק את התוצאות למרות הסכום הגבוה יחסית שהושקע בו.

> הוואטסאפ של כאן חדשות - עקבו אחרי הערוץ הרשמי

על פי נתוני הלשכה הממשלתית לפרסום, שהופקו בעקבות בקשת חופש המידע של עמותת "הצלחה", הכישלון של הקמפין היה גם בקרב קהל היעד של מיועדים להירשם להוראה וגם בקרב כלל האוכלוסייה. מטרות הקמפיין היו לשפר את תדמית מקצוע ההוראה, גיוס והסבה למקצועות ההוראה והעלאת המודעות על שיפור תנאי העסקתם של המורים. 

משרד החינוך עדכן בחודש אוגוסט על מחסור של כ-2,800 מורים וגננות. 2,726 מורים חסרים בבתי ספר, ובגנים יש מחסור של 150 גננות. במשרד החינוך אמנם אמרו שמחודש יוני צומצם המחסור ב-50%, אבל מנהלים רבים הודו שהם מתפשרים ולוקחים "את מי שרק אפשר". לפני כשנה משרד החינוך היה במחסור של כ-6,000 מורים וגננות, בהם 1,500 מחנכים ומחנכות בכל השכבות.

הפופולריים