פטניבין מקסוול הוא ההרוג מירי הנ"ט אתמול למרגליות

פטניבין מקסוול הוא ההרוג מירי הנ"ט אתמול למרגליות
מקסוול, אזרח הודו בן 31, עבד בלולים במרגליות. באירוע נפצעו 7 נוספים, בהם שניים באורח קשה
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
-
צילום: -

פטניבין מקסוול, אזרח הודו בן 31 שעבד בלולים במרגליות, הוא ההרוג מירי הנ"ט אתמול למושב. כך הותר היום (שלישי) לפרסום. מקסוול הותיר אחריו ילדה בת 5 ואישה בהריון. באירוע נפצעו עוד 7 אנשים, בהם שניים באורח קשה, ארבעה בינוני ואדם נוסף נפצע קל.

> הוואטסאפ של כאן חדשות - עקבו אחרי הערוץ הרשמי

יום קשה בגבול לבנון: הרוג ו-7 פצועים, בהם שניים במצב קשה, מפגיעת נ"ט בגליל | @rubih67 עם סיכום היום ה-150 ללחימה בצפון#חדשותהערב pic.twitter.com/KZhhHI18N4

גיסו של ניבין מקסוול, אקליב גובן, היה מי שסידר לו את העבודה בישראל. הוא סיפר בריאיון לערן סיקורל בתוכנית "השעה הבינלאומית" בכאן רשת ב: "משפחתו שלחה אותו לכאן בזמן מלחמה כי הם חשבו שאם אני פה אז הוא יהיה בסדר. אני לא יכול להסביר את המצב שלי. אשתו מחוסרת הכרה, בהריון בחודש השמיני עם תינוק ברחמה. אני לא יודע איך לנהל את המצב רגשית. איך אני יכול להביא לאשתו, לאמו ולבתו את גופתו המתה?"

לטענת פעילים המסייעים לעובדים הזרים בחקלאות, העובדים נשלחו לעבוד בשטח חשוף ומטווח באופן קיצוני. גורמי צבא טענו שמדובר בהחלטה תמוהה. בעקבות מותו של מקסוול ופציעת נוספים, שגרירות הודו יצאה באזהרה לתושביה להתרחק מאזורי הגבול בישראל.

לאחר הירי הקטלני למרגליות, כוחות צה"ל תקפו את מקור הירי. בנוסף, מטוסי קרב תקפו אתר צבאי של חיזבאללה בשיחין ומבנה צבאי של חיזבאללה בעייתא א-שעב.

לפני כשבועיים, נזק נגרם ללול במושב ומאות תרנגולות מתו בעקבות ירי מלבנון. בעלי הלול אמר לכאן חדשות כי לא יהיה ניתן לשקם את המקום והוא יידרש להיבנות מחדש. אספקת החשמל למושב שהופסקה לאחר הירי לאזור. 

הפופולריים