לפני פסח: משפחות חטופים דורשות פגישה עם קבינט המלחמה

לפני פסח: משפחות חטופים דורשות פגישה עם קבינט המלחמה
במכתב מטעם מטה משפחות החטופים דרשו המשפחות לשמוע ישירות "מהו סדר העדיפויות של ישראל". המונים מפגינים ברחבי הארץ בקריאות להשבת החטופים ולהקדמת הבחירות
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
אבשלום ששוני, פלאש 90
צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

משפחות החטופים שלחו הערב (שבת) מכתב דחוף לחברי קבינט המלחמה בו הן דורשות לקיים עימם פגישה דחופה, עוד לפני ערב ליל הסדר. במכתב שנשלח כתבו: "אנו דורשים לשמוע באופן ישיר וללא מתווכים מהו סדר העדיפויות של ממשלת ישראל חצי שנה לאחר תחילת המלחמה. מה אתם עושים כדי להחזיר אותם?".

רובי וחגית חן, הוריו של החייל איתי חן שגופתו מוחזקת בידי ארגון הטרור חמאס, נאמו בעצרת שקראה להקדמת הבחירות ברחוב קפלן בתל אביב: "ביבי, לפני יותר מ ארבעה חודשים, הבטחת לנו המשפחות שעוד קצת לחץ צבאי נוסף וסינוואר יתחנן לחתום על עסקה. איפה העסקה שדיברת עליה? בעזה בינתיים משתזפים בים. נכשלת ובזבזת את האשראי הצבאי והמדיני שארצות הברית וגרמניה נתנו לך. עכשיו, תסתכל למשפחות החטופים ולעם ישראל בעיניים ותגיד שיש לנו סדרי עדיפויות חדשים, החטופים בראש, החטופים בראש סדר העדיפויות". 

סופי בן-דור, בתו של המרגל הישראלי אלי כהן קראה לראש הממשלה בעצרת בכיכר החטופים בתל אביב: "את אבי לא הסכימו הסורים לשחרר באף מחיר שמדינת ישראל הציעה. את השבויים של היום מציעים לשחרר במחיר שאנחנו יכולים לעמוד בו. שלם את המחיר. ידך על החרב המונחת על צוואר החטופים".

הוואטסאפ של כאן חדשות - עקבו אחרי הערוץ הרשמי

מטה החטופים פרסם סרטון בשם "בקשה אחת" ובו קריאה למנהיגי ישראל "השיבו את כל החטופים"

ראש האופוזיציה יאיר לפיד, נאם בהפגנה להקדמת הבחירות בחיפה ואמר: "אנחנו עומדים פה יחד, ימנים ושמאלנים, דתיים וחילונים, סטרייטים ולהט"בים, אשכנזים ומזרחים, פריפריה ומרכז. הממשלה הזו עשתה הכל כדי להפריד ולסכסך בינינו. כל המהות שלה זה לגרום לנו לריב אחד עם השני, ובכל זאת באנו. באנו כדי להגיד: אל ייאוש מדינת ישראל, השינוי בדרך, הבחירות בדרך, בחירות עכשיו".

הפופולריים