מתחם אונר"א בירושלים ייסגר בעקבות התנכלויות

מתחם אונר"א בירושלים ייסגר בעקבות התנכלויות
מזכ"ל סוכנות הסיוע הודיע כי לאחר שריפה שפרצה במטה הארגון בגבעת התחמושת וההפגנות שעורכים סביבו "קיצונים ישראלים", המקום ייסגר עד שתוחזר האבטחה. סגן ראש עיריית ירושלים אריה קינג: "זכות לקחת חלק בסגירה של מטה האויב הנאצי"
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
יונתן זינדל, פלאש 90
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מזכ"ל אונר"א פיליפ לזריני הודיע היום (חמישי) כי החליט לסגור את מתחם אונר"א בגבעת התחמושת בירושלים "עד שתחזור האבטחה למקום". זאת, לאחר שהערב הציתו נערים עשבייה מסביב למתחם ושריפה פרצה במקום ואחד מעובדי אונר"א כיבה אותה. לא היו נפגעים אבל נגרם נזק. לפי לזריני במקום יש תחנת דלק וזה היה עלול להיגמר באסון. לטענתו, קהל של מפגינים קראו "שיישרף האו"ם" ופגעו בשטחים חיצוניים של המתחם.

הוואטסאפ של כאן חדשות - עקבו אחרי הערוץ הרשמי

מזכל הארגון טוען כי "מדובר בהתפתחות שערורייתית ושוב עובדים היו בסכנת חיים". עוד כתב לזריני "במהלך החודשיים האחרונים ערכו קיצונים ישראלים הפגנות מחוץ למתחם אונר"א בירושלים, שנקראו על ידי חבר מועצת עיריית ירושלים. השבוע, המחאה הפכה אלימה כאשר מפגינים יידו אבנים לעבר צוותי האו"ם ולעבר בנייני המתחם. המתחם שלנו הושחת בצורה קשה וניזוק. בכמה הזדמנויות, קיצונים ישראלים איימו על הצוות שלנו באקדחים. יש לחקור את מבצעי הפיגועים הללו ולהטיל אחריות על האחראים".


סגן ראש העיר ירושלים, אריה קינג, הגיב: "איזו זכות נפלה בחלקי להיות אשם בסגירה של מטה האויב הנאצי והאנטישמי שפועל במרכז ירושלים. כעת, נעביר את ההפגנות למטה בשכונת הגבעה הצרפתית ואח"כ נדאג לפנותם משכונת קלנדיה".

הפופולריים